Advitronics Telecom

Veelgestelde vragen

Hieronder ziet u een overzicht van de meestgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Waar is Advitronics Telecom gevestigd?
Garnizoenstraat 1
5363 VX Velp Noord Brabant

Tel: +31(0)486 - 478888
Fax: +31(0)486 - 478889

Hoe kan ik de support afdeling bereiken?
Op onze website vindt u een rode button met support erbij. Door vervolgens de velden in te vullen en te verzenden zullen onze supportmedewerkers uw aanvraag gaan behandelen. Daarnaast is onze support afdeling telefonisch te bereiken voor de dringende vragen op 0486-478888.

We hebben problemen met onze telefonische bereikbaarheid, wat kan Advitronics Telecom voor ons betekenen?
Advitronics heeft zich in de loop der jaren ontwikkeld tot een zeer betrouwbare leverancier van telefonische oplossingen binnen de eerste lijns zorg. Door de kennis die we hierin opgedaan hebben kunnen we aan uw wensen een invulling geven zodat we u een advies op maat kunnen geven. Wanneer u problemen heeft met uw bereikbaarheid kunnen we geheel vrijblijvend een adviseur sturen die gezamelijk met u de situatie bekijkt en u hierover adviseerd.

We willen onze maandelijkse kosten reduceren? Hoe pakt Advitronics Telecom dit aan?
Als eerste zullen we u vragen om de nota's van uw telefoonprovider aan te leveren zodat we de exacte configuratie van uw locatie hebben. Zodra dit bekend is gaan we bekijken wat voor een mogelijkheden er specifiek bij u op locatie te verkrijgen zijn waarbij we met name naar betrouwbaarheid kijken maar ook naar de huidige contracten die op telefoonlijnen zitten. Advitronics zal u een advies op maat aanleveren waarop de kostenbesparing geheel uitgewerkt is.

Kunt u alleen oproepen ontvangen en zijn voor de rest alle functietoetsen geblokkeerd?
Controleer of er een toets vast zit op uw toestel, koppel het toestel af, en druk 1 voor 1 alle toetsen in om te controleren of ze terug veren.
Sluit het toestel weer aan, en kijk of de storing is verholpen


Mijn toestel laat wel via een knipperend toetsje zien dat er een lijn in de wacht staat, maar het toestel geeft geen geluid
Het toestel is niet ingelogd via de toets welke beschreven is als ACD of Login

Er knippert een lampje rechtsboven de display, en er verschijnt "bericht" in de display
Er is per ongeluk intern een wachtbericht naar het toestel verstuurd, welke u als volgt kunt opheffen :
1. Neem de hoorn van de haak.
2. Toets de annuleringscode in . Deze is afhankelijk van de telefooncentrale en kan code 720 zijn of code *720
3. Er verschijnt annuleren in de display
4. Verbreek de verbinding


Het toestel kan wel oproepen ontvangen, maar ik kan niet doorverbinden of naar buiten bellen
Waarschijnlijk blijft er een van de toetsen hangen, doordat hier vuil tussen is gekomen.
Wanneer deze toets weer vrij is gemaakt zal het toestel weer naar behoren werken.

Het toetsje headset knippert rood
Er is per ongeluk een functie op de headset toets geactiveerd welke u als volgt kunt annuleren
1. Druk op de toets feature
2. Druk op de headset toets


Headset opnieuw aanmelden (JABRA 9120)
1 Zet de headset in het basisstation
2 Haal de adapter van het basisstation uit de wandcontactdoos
3 Laat het basisstation 10 seconden ontkoppeld. En sluit de adapter weer aan.
4 De lampjes op het basisstation zullen allemaal een aantal keren tegelijk knipperen
5 De headset is nu opnieuw aangemeld op het basisstation.


Instellen van de juiste toestel configuratie (JABRA 9120)
Op de achterzijde van het basisstation zit een draaischakelaar, deze moet op de bovenste stand zijn ingesteld. Dit is stand A.

Speaker volume van de headset aanpassen (JABRA 9120)
• U kunt het volume van uw headset harder zetten door de + toets ingedrukt te houden.
U hoort door middel van een toon de stappen die u maakt.
• Het volume van de headset zachter zetten gaat op de zelfde manier met de - toets.
• Opslaan van deze instelling gaat vanzelf


Microfoon volume van de headset aanpassen (JABRA 9120)
• Houdt de + en - toets kortstondig tegelijk ingedrukt tot u een toon hoort.
• U kunt nu door middel van het vast houden van de + toets het volume harder zetten.
U hoort door middel van een toon de stappen die u maakt.
• Het volume van microfoon zachter zetten gaat op de zelfde manier met de - toets.
• Opslaan van deze instelling gaat vanzelf als u 10 seconden geen verandering in het volume heeft gedaan.


Microfoon kortstondig uitschakelen (mute) (JABRA 9120)
• Als u 2x op de - toets van uw headset drukt, schakelt u de microfoon van uw headset voor dit gesprek uit.
Dit kunt u controleren door te kijken of het lampje met het mondje met een streep er door brand op uw basisstation.
• Inschakelen na het uitschakelen doet u door nogmaals 2x op de - toets te drukken.
Het lampje van het mondje met een streep er door heen zal uit gaan op uw basisstation.


Log hier in als u klant bent:

Wachtwoord vergeten?

Contactformulier

Niet gevonden wat u zocht? Neem contact met ons op en wij bellen u terug.

Een ogenblik geduld aub...
Het formulier is verzonden.